Články plné inspirace
Naši členové, partneři a kolegové mají co vyprávět! Sbíráme příběhy o jejich podnikatelských dobrodružstvích i rozhovory s projekty, které umí zaujmout.
Umění s potenciálem úžasného růstu
ARTSTAQ je světově unikátní platformou zaměřenou na trh s uměním. Ihned po uvedení se o něj začala zajímat globální média a rozhovor s představitelem Jozefem… Více
UX pomáhá vytvářet použitelné, užitečné a krásné věci
Petra Ošlejšková a Jana Šrotířová jsou akční brněnské členky, které stojí spolu s Pavlem Hamříkem a Kubou Ludwigem za iniciativou Impact Hub #UX. Díky velkému… Více
Velké změny se rodí pomalými kroky
Jarka Kořená pracuje v rodinné firmě Finrodina.cz a také ve startupu Finanční svoboda. Hra, která simulací života, zvyšuje finanční gramotnost v zemi, je na trhu… Více
Vysokoškoláci se už jen několik dní mohou hlásit do programu Social Impact Award na rozjezd sociálního podnikání
Blíží se uzávěrka přihlášek do akceleračního programu Social Impact Award (SIA) pro studenty, kteří mají chuť a nápady, jak pomáhat a podnikat zároveň. V minulých… Více
Příští zastávka projektů Laboratoře Nadace Vodafone: Silicon Valley
Během včerejšího slavnostního večera byl vyhlášen absolutní vítěz programu Laboratoř Nadace Vodafone 2015/2016, který si odnesl 350 000 Kč. K tomu také v září vyrazí… Více
Prohrát bylo opravdu inspirující
Přestože je Lukáš Krčil jen chvíli po vysoké škole, působí jako silný leader a za dva roky dokázal z malého startupu vytvořit „brand experience agency“,… Více
Inovace nemusí být nic exkluzivního
Leona Dolečková začala v IdeaSense pracovat jako jeden z prvních členů týmu. Ve své práci využívá metodiku Human Centered Design, kterou uplatňuje například na tvorbu… Více
Občas musíme být vtipní
Kreativci Vladimír Skórka a Dimitrios Vlasakudis mají nejen mezi členy pověst recesistů a lidí se smyslem pro humor, zároveň se ale rádi dělí o své… Více
Mladí sociální podnikatelé vytvářejí pracovní místa pro lidi ohrožené na trhu práce
Sociální podnikatelé, kteří ještě často sami studují na vysoké škole nebo s podnikáním jako studenti začínali, zaměstnávají nejen sebe, ale svým byznysem také řeší palčivé… Více
Evropská komise hledá originální nápady, které pomohou uprchlíkům a migrantům
Tři nejlepší nápady získají v rámci Evropské soutěže v oblasti sociálních inovací pro rok 2016, jejímž tématem je „integrovaná budoucnost“, odměnu ve výši 50 000… Více
Znaková řeč v čokoládě
Zuzka Filipová je kreativní nezmar. Každý rok střídá a vytváří nové projekty, které spolu zdánlivě nesouvisí. Spojuje je jen jedno – společenský dopad. Povídali jsme… Více