Články plné inspirace

Naši členové, partneři a kolegové mají co vyprávět! Sbíráme příběhy o jejich podnikatelských dobrodružstvích i rozhovory s projekty, které umí zaujmout.

Umění s potenciálem úžasného růstu

ARTSTAQ je světově unikátní platformou zaměřenou na trh s uměním. Ihned po uvedení se o něj začala zajímat globální média a rozhovor s představitelem Jozefem… Více

UX pomáhá vytvářet použitelné, užitečné a krásné věci

Petra Ošlejšková a Jana Šrotířová jsou akční brněnské členky, které stojí spolu s Pavlem Hamříkem a Kubou Ludwigem za iniciativou Impact Hub #UX. Díky velkému… Více

Velké změny se rodí pomalými kroky

Jarka Kořená pracuje v rodinné firmě Finrodina.cz a také ve startupu Finanční svoboda. Hra, která simulací života, zvyšuje finanční gramotnost v zemi, je na trhu… Více

Vysokoškoláci se už jen několik dní mohou hlásit do programu Social Impact Award na rozjezd sociálního podnikání

Blíží se uzávěrka přihlášek do akceleračního programu Social Impact Award (SIA) pro studenty, kteří mají chuť a nápady, jak pomáhat a podnikat zároveň. V minulých… Více

Příští zastávka projektů Laboratoře Nadace Vodafone: Silicon Valley

Během včerejšího slavnostního večera byl vyhlášen absolutní vítěz programu Laboratoř Nadace Vodafone 2015/2016, který si odnesl 350 000 Kč. K tomu také v září vyrazí… Více

Prohrát bylo opravdu inspirující

Přestože je Lukáš Krčil jen chvíli po vysoké škole, působí jako silný leader a za dva roky dokázal z malého startupu vytvořit „brand experience agency“,… Více

Inovace nemusí být nic exkluzivního

Leona Dolečková začala v IdeaSense pracovat jako jeden z prvních členů týmu. Ve své práci využívá metodiku Human Centered Design, kterou uplatňuje například na tvorbu… Více

Občas musíme být vtipní

Kreativci Vladimír Skórka a Dimitrios Vlasakudis mají nejen mezi členy pověst recesistů a lidí se smyslem pro humor, zároveň se ale rádi dělí o své… Více

Mladí sociální podnikatelé vytvářejí pracovní místa pro lidi ohrožené na trhu práce

Sociální podnikatelé, kteří ještě často sami studují na vysoké škole nebo s podnikáním jako studenti začínali, zaměstnávají nejen sebe, ale svým byznysem také řeší palčivé… Více

Evropská komise hledá originální nápady, které pomohou uprchlíkům a migrantům

Tři nejlepší nápady získají v rámci Evropské soutěže v oblasti sociálních inovací pro rok 2016, jejímž tématem je „integrovaná budoucnost“, odměnu ve výši 50 000… Více

Znaková řeč v čokoládě

Zuzka Filipová je kreativní nezmar. Každý rok střídá a vytváří nové projekty, které spolu zdánlivě nesouvisí. Spojuje je jen jedno – společenský dopad. Povídali jsme… Více