Načítám Akce

Akce

Snídaně o marketingu #15: Staňte se guru B2B kampaní a brandingu

Jak na kreativu a branding v B2B sektoru, abyste měli silnou značku a více prodávali? Jak být i přes přísná pravidla korporátů kreativní? Jak prodat kreativní marketingovou myšlenku nadřízenému tak, aby vám kampaň odklepl a vy ji mohli realizovat? Jsou tištěné materiály jako katalogy, brožury, atd. přežitek? Do kterých marketingových nástrojů má v B2B smysl investovat?

Branding a marketing v B2B sektoru bývá náročnější než v B2C. Komunikace vyžaduje souhru mezi obchodním a marketingovým týmem, ale taky pečlivější komunikaci směrem k odběratelům a obchodním partnerům.

Přijďte na marketingovou snídani, která bude hodnotnou inspirací pro marketingové šéfy, lidi z marketingových oddělení, obchodní ředitele a majitele e-shopů.

 

Jak marketingová snídaně probíhá?
Bude pro vás bude připravena snídaně, kterou zahájí Vladimír a Dimo úvodem do tématu. Provedou vás kapkou teorie i zkušenostmi a doporučením z praxe. A pak už je to na všech zúčastněných. Diskuze, otázky, sdílení zkušeností a hlavně prostor pro vaše konkrétní dotazy, kterým se Dimo a Vladimír budou věnovat.

Marketingová snídaně slouží jako úvod do aktuálně vypsaného tématu, abyste si odnesli nejlepší tipy, jak na to. Záměrně není školením pro experty. Společně snídáme kvůli inspiraci, prezentaci nových trendů a sdílení zkušeností. Snídaně o marketingu probíhají také v Praze a Brně.

Na marketingové snídani se schází všichni, kteří se zajímají o marketing, komunikaci, budování značky nebo kampaně. Ať už to jsou začínající podnikatelé, OSVČ, pracovníci na marketingových pozicích nebo zkrátka kdokoli, koho zajímají aktuální trendy a chce si rozšířit obzory. Během každé snídaně navíc můžete poznat řadu zajímavých lidí.

 

Kdo vám předá zkušenosti?
Dva profesionálové, kteří se v oboru pohybují přes deset let a spoluvlastní kreativní studio CREATED. Pracovali pro značky jako Avon, Reflex, Phoenix Zeppelin, Vítkovice Machinery Group, Kilpi nebo Colours of Ostrava. Virální a prezentační videa, která vytvořili a propagovali, mají na serveru YouTube přes 20 miliónů zhlédnutí.

DIMITRIOS VLASAKUDIS / managing director a PR konzultant
Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.

VLADIMÍR SKÓRKA / creative director a režisér
Producent pořadů Sabotáž a Pečený sněhulák pro Českou televizi. Režisér seriálu Lajna. Pracoval také pro rádia Helax a Evropa 2. Režisér virálních a prezentačních videí.


Cena pro veřejnost: 390 Kč bez DPH

Cena pro členy: 290 Kč bez DPH

Nezapoměňte se zaregistrovat.

Organizátor akce

Studio Created

Datum a čas

22. února 2019 08:00 - 10:30

Vstupné

Cena pro členy: 290 Kč bez DPH

Cena pro veřejnost: 390 Kč bez DPH

Aktualizováno 5. února 2019