Načítám Akce

Akce

Snídaně o marketingu #16: Jak udělat rebrand

Rebrand je téma, které vyžaduje zacházení v rukavičkách. Na snídani vám dáme tipy, jak firmě vytvořit novou silnou identitu. Zjistíte, jak ji úspěšně zapracovat a jak na celé této změně vydělávat.

DOZVÍTE SE
✔ Jak poznat, kdy je ten správný čas na rebrand
✔ Jak se rebrand promítne do grafiky, komunikace značky, webových stránek, kampaní
✔ Kroky, jak při rebrandingu postupovat, aby se vám zvedly tržby a přicházeli noví loajální zákazníci
+ navíc poznáte spoustu nových lidí a dobře se najíte

PŘIJĎTE, KDYŽ
✔ Chcete vytvořit silný brand
✔ Potřebujete oslovit novou cílovou skupinu zákazníků
✔ Změnili jste svůj produkt nebo službu
✔ Potřebujete zlepšit mínění zákazníků o vaší značce
✔ Cítíte, že váš brand není dostatečně silný
❌ Akci nedocení specialisté z marketingových agentur 🙂

Marketingová snídaně slouží jako úvod do aktuálně vypsaného tématu, abyste si odnesli nejlepší tipy, jak na to. Záměrně není školením pro experty. Společně snídáme pro inspiraci, prezentaci nových trendů a sdílení zkušeností.

JAK MARKETINGOVÁ SNÍDANĚ PROBĚHNE?
V Impact Hubu pro vás bude připravena snídaně, kterou zahájí Vladimír a Dimo úvodem do tématu. Provedou vás kapkou teorie i zkušenostmi a doporučením z praxe. A pak už je to na všech zúčastněných. Diskuze, otázky, sdílení zkušeností a hlavně prostor pro vaše konkrétní dotazy, kterým se Dimo a Vladimír budou věnovat.

ZÍSKÁTE NOVÉ OBCHODNÍ KONTAKTY
Na marketingové snídani se schází všichni, kteří se zajímají o marketing, komunikaci, budování značky nebo kampaně. Ať už to jsou začínající podnikatelé, OSVČ, pracovníci na marketingových pozicích nebo zkrátka kdokoli, koho zajímají aktuální trendy a chce si rozšířit obzory. Během každé snídaně můžete poznat řadu zajímavých lidí.

SNÍDANÍ VÁS PROVEDOU ZKUŠENÍ PROFÍCI: DIMO & VLADIMÍR
Dva profesionálové, kteří se v oboru pohybují přes deset let a spoluvlastní kreativní studio CREATED. Pracovali pro značky jako Avon, Reflex, Phoenix Zeppelin, Vítkovice Machinery Group, Kilpi, Okin nebo Colours of Ostrava. Virální a prezentační videa, která vytvořili a propagovali, mají na YouTube přes 22 miliónů zhlédnutí.

DIMITRIOS VLASAKUDIS / managing director a PR konzultant
Působil v médiích jako autor, později šéfredaktor. V roce 2006 přešel k marketingové komunikaci. Pracoval i jako tiskový mluvčí a PR manager.

VLADIMÍR SKÓRKA / creative director a režisér
Producent pořadů Sabotáž a Pečený sněhulák pro Českou televizi. Režisér seriálu Lajna. Pracoval také pro rádia Helax a Evropa 2. Režisér virálních a prezentačních videí.

📌 VSTUPNÉ: 390 Kč bez DPH (472 Kč s DPH)
V CENĚ SNÍDANĚ DOSTANETE
✔ sadu funkčních postupů a doporučení, jak úspěšně zvládnout rebrand
✔ konkrétní tipy od lidí, kteří postavili brand firmám jako jsou Kilpi, Avogado, NEO Finances, ad.
✔ networking s lidmi z oboru, kteří stejně jako vy, potřebují obchodní kontakty
✔ slané i sladké občerstvení
✔ neomezený přísun kávy, čaje a studených nápojů

📌 REGISTRACE bit.ly/prihlaseniOstrava 📌
🎬 Registrace uzavíráme v pondělí 6. 5. v 6:05 🎬

Organizátor akce

Studio Created

Datum a čas

9. května 2019 08:30 - 11:00

Vstupné

Cena pro členy: 390 Kč (472 Kč s DPH)

Cena pro veřejnost: 390 Kč (472 Kč s DPH)

Aktualizováno 15. dubna 2019