Kancelář se vším všudy

Chcete zařízenou kancelář bez starostí? Máme prostory pro jednoho i velký tým s 3měsíční výpovědní lhůtou a flexibilním přístupem. Přijďte se k nám podívat a vyberte si tu, která vám sedne. 

Pro jednoho i velký tým

Kanceláře máme v rozloze od 12 m² do 43 m² a vejde se do nich 1 až 15 lidí. Jejich cena se všemi službami se pohybuje mezi 8.000 - 30.000 Kč bez DPH za měsíc. Umíme ale poskytnout i flexibilní řešení pro větší týmy, vždy se stejnými výhodami. Přijďte se k nám podívat, všechno vám ukážeme a co bude potřeba domluvíme.

Vlastní kancelář s přístupem 24h denně
Zasedací místnosti pro schůzky nebo porady
Tiskárna, scaner i kopírka k dispozici
Přístup na členské a komunitní akce
V ceně jsou úklid, recepce i energie a wifi
Přístup k samoobslužnému baru a odpočinkové zóně
Možnost umístění sídla firmy
Rezervace parkovacího místa

Flexibilní tarif pro firmy

Uzavřená kancelář pro vás není to pravé? Nakombinujte si naše služby podle vašich potřeb a plaťte jen za to, co využijete.

Společně najdeme ideální řešení

Chcete poslat konkrétní cenovou nabídku, doptat se na možnosti nebo si rovnou prohlédnout naše prostory? Napište nám, zavolejte nebo vyplňte formulář a my se vám budeme rádi věnovat.

Michal Souček

"Jako realitní makléři se potřebujeme pohybovat v kolektivu inspirativních a schopných lidí. A těmi se Impact Hub jenom hemží."

Michal Souček, zakladatel QARA & realitní makléř

Barbara Třeslínová

"Pro náš projekt Storyous Business HUBs jsme hledali kanceláře, které by měly podobnou atmosféru jako ve Storyous. Už od prvního setkání s Impact Hubem nám bylo zřejmé, že jsme našli přesně to, co hledáme. Náš tým se těší každý den do práce."

Barbara Třeslínová, People Partner Storyous

Standa Hanuška

"Impact Hub byl pro nás ideálním řešením. Všechny služby, které pro běh kanceláře potřebujeme, jsou pod jednou střechou a my se tak můžeme bezstarostně věnovat tomu, co umíme – strategiím a online marketingu. Náš ostravský tým úspěšně roste a těší nás, že i pro takové případy se v Hubu vždy najde řešení."

Standa Hanuška, Head of Proficio-Ostrava office